mK*
 
AcasaPortalInregistrareConectare

Distribuiți | 
 

 Regulamentu' 2 vs 2

In jos 
AutorMesaj
TwEety
.::][Adminitrator][::.
.::][Adminitrator][::.
avatar

Mesaje : 222
Data de înscriere : 05/06/2008
Varsta : 26
Localizare : Primu canal pe stanga 2 trepte mai jos =))

MesajSubiect: Regulamentu' 2 vs 2   Joi Iun 12, 2008 8:42 pm

1 - Regulament Cupa

1.1 Cupa 2vs2 se va desfasura sub forma unor "4" Grupe a cate "4" echipe Fiecare Grupa ! In total Vor fi 16 de echipe .
1.2 Echipele vor fi repartizate in primu sezon in 4 Grupe in urma unei trageri la sorti .
1.3 Primele 2 echipe Din Grupele A,B,C,D se vor califica in Sferturile de Finala .
1.4 Cupa va incepe indata ce se vor strange 16 echipe .

2 - Echipe

2.1 Fiecare echipa va putea inscrie in lotul sau un numar 2 jucatori.
2.2 Echipele au obligatia de a-si desemna o persoana, numita "clan leader", care va reprezenta echipa in relatia cu arbitrii si organizatorii mK*-Cup .
2.3 Clan leader-ul este singura persoana care poate folosi comanda "say" in timpul unui meci oficial si poate folosi aceasta comanda doar pentru a comunica cu arbitrul meciului .
2.4 La 3 avertismente, o echipa pierde meciul la scorul general 30-0. Avertismentele se dau de catre arbitrul meciului la orice incalcare a regulamentului pe care acesta o constata .
2.5 Fiecare echipa are un nume si un TAG inregistrate la incepului sezonului , ce nu pot fi schimbate in timpul desfasurarii sezonului. In TAG nu sunt acceptate numele vulgare sau rasiale precum nici extensiile .

3 - Meciurile din cadrul mK*-Cup

3.1 Meciurile din mK*-Cup trebuie sa se desfasoare dupa cum urmeaza :
3.2 Sa se joace pe Internet pe serverele mK*-Cup .
3.3 Meciurile se vor desfasura pe tot parcursul saptamanii
3.4 Restantele se vor juca de comun acord acest lucru in perioada luni marti si daca nu se stabilesc meciurile vor fi vortate de mK*-Cup
3.5 Pentru a putea incepe un meci , ambele echipe trebuie sa aiba 2 membrii pe server . Daca acest lucru nu se intampla , echipa care nu are 2 membrii pe server va pierde meciul cu scorul de 30-0 .

4 - Amanarea meciurilor

4.1 O echipa poate amana un meci in mK*-Cup 1 data pe parcursul cupei. Dupa ce o echipa isi foloseste "Wildcard`ul" si la urmatorul meci nu se prezinta va pierde automat cu 30-0 .
4.2 In cazul in care echipele nu hotarasc de comun acord o data pentru jucarea meciului, meciul va fi fortat la o data si o ora de catre organizatori ce nu vor mai putea fi schimbate de catre jucatori .
4.3 Amanarea meciurilor se poate face pana la inceperea rundei de cutite .

5 - Pierderea meciurilor

5.1 In cazul in care o echipa nu se prezinta la meciul din cadrul mK*-Cup la data si ora fixate de catre organizatorii mK*-Cup si nu informeaza in prealabil supervizorul diviziei din care face parte asupra faptului ca doreste sa foloseasca privilegiul de amanare a meciului echipa in culpa va pierde meciul la scorul general de 30-0 .
5.2 In cazul in care nici una din echipe nu se prezinta la meciul din cadrul mK*-Cup la data si ora fixate de catre organizatori si nu informeaza in prealabil supervizorul diviziei din care face parte asupra faptului ca doresc sa foloseasca privilegiul de amanare a meciului, meciul va fi pierdut de ambele echipe cu scorul general de 30-0.
5.3 In cazul in care o echipa si-a folosit dreptul de amanare a meciului la un meci din cadrul mK*-Cup si nu se prezinta la data si ora fixate de acordul intre cele doua echipe, atunci echipa in culpa pierde meciul la scorul general de 30-0.
5.4 In cazul in care nici una din echipe nu se prezinta la meciul din cadrul mk* Cup la data si ora fixate de acordul intre cele doua echipe, atunci echipele in culpa pierd meciul la scorul general de 30-0.
6 - Sistemul de punctare

6.1 Victorie 2 puncte
6.2 Egal 1 punct
6.3 Infrangere 0 puncte .

7 - Criterii de departajare

7.1 Pentru stabilirea situatiei in clasament se vor lua in considerare urmatoarele criterii de departajare .
7.2 Numarul de puncte pe care le are echipa .
7.3 Rezultatul in meciul direct dintre echipele care se afla la egalitate .
7.4 Numarul de runde care le are fiecare echipa in parte ( se face diferenta dintre numarul de runde castigate si numarul de runde pierdute) .
7.5 In momentul cand 3 echipe se afla la egalitate de puncte, departajarea se face dupa numarul de runde a echipelor ( diferenta dintre numarul de runde castigate si numarul de runde pierdute ) . Daca acest criteriu nu este deajuns se vor organiza meciuri de baraj intre echipe .

8 - Sistemul de joc

8.1 Sistemul de joc in cadrul mK*-Cup este 15 runde . Se vor juca 15 runde tero si 15 runde contra fiecare echipa .
8.2 Fiecare meci va incepe cu o runda de cutite . Jucatorii trebuie sa lase bomba si pistoalele in baza si sa joace numai in cutite aceasta runda . Castigatorul rundei de cutite isi va alege partea care va juca prima data . Daca vreun jucator va avea pistol/bomba , echipa din care face parte va pierde automat runda de cutite .
8.3 Meciul se termina dupa jucarea tuturor celor 30 de runde .

9 - Hartile

9.1 Hartile in cadrul mK*-Cup vor fi :
de_dust2, de_inferno, de_nuke si de_train .
92. Ordinea hartilor va fi stabilita de catre organizatori .
9.3 de_dust2 : lung si scara
9.4 de_inferno : doar x mare
9.5 de_nuke : totul - fara afara
9.6 de_train : scara , mij si verde

10 - Injuriile

10.1 Orice jucator ce va injura in cadrul unui meci un ADMIN el si echipa sa vor fi descalificati din cupa fara nici un avertisment !

11 - Coduri sau alte programe

11.1 Orice jucator care va fi gasit folosind orice cod sau program de imbunatatire a jocului sau, el si echipa sa vor fi descalificati din cupa fara nici un avertisment !

Toti cei care se inscriu sa dea add la ID : petre_steaua2008

_________________
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://mk-cs.forumz.ro
 
Regulamentu' 2 vs 2
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
mK* :: Cupa mK* :: .::][Cupa mK* 2 vs 2 ][::.-
Mergi direct la: